Praca w Mercedesie. Czeka masa ofert na Dolnym Śląsku. Sprawdź zarobki!
Technik ds. Reklamacji
Zakres obowiązków: Codzienna współpraca z Zewnętrznym Usługodawcą Zarządzania Reklamacjami - Praca na narzędziach informatycznych przy analizie problemów jakościowych - Nadzorowanie blokowania, sortowania podejrzanych komponentów i wyrobów gotowych oraz raportowanie postępów. - Proponowanie natychmiastowych działań naprawczych. - Nadzór nad obszarem zablokowanych komponentów i wyrobów gotowych. - Tworzenie analiz, raportów dotyczących obszaru zarządzania reklamacjami. - Współpraca z inżynierem jakości przy rozwiazywaniu problemów jakościowych. - W razie potrzeby przeprowadzanie kontroli / inspekcji u klienta. - Codzienny udział w spotkaniach produkcyjnych. - Udział w analizie czy problemy są spowodowane przez części dostarczone przez dostawców - Współpraca z laboratorium pomiarowym, tworzenie zleceń pomiarowych - Ciągłe usprawnianie procesu zarządzania reklamacjami Wymagania: - Wykształcenie: min. średnie lub szkolenie zawodowe w obszarze jakości. - Doświadczenie w firmie produkcyjnej w dziale jakości. - Umiejętność obsługi komputera. - Podstawowa znajomość rysunku technicznego. - Podstawowa umiejętność obsługi przyrządów pomiarowych. - Płynna znajomość języka polskiego oraz podstawowa angielskiego lub niemieckiego. - Kompetencje: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole; chęć nauki; odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie.