Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 15
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Główny Specjalista ds Rozliczeń...
fot. Piotr Krzyżanowski

Praca w KGHM. Dziesiątki nowych ofert na przełomie roku [LISTA]

Główny Specjalista ds Rozliczeń Księgowo-Finansowych

Główny Specjalista ds Rozliczeń Księgowo-Finansowych Miejsce pracy: Lubin Komórka organizacyjna: FK Dział Rozliczeń Księgowych i Finansowych Zakres obowiązków: 1. Współpraca z komórkami merytorycznymi w zakresie prawidłowego sporządzania metryk dla dokumentów, w tym kontrola formalno – rachunkowa dokumentów księgowych, metryk kosztowych, księgi głównej, środków trwałych. 2. Kontrola obiegu dokumentów zakupowych wewnątrz Oddziału i dbałości o terminowy zwrot dokumentów do księgowości z opisu merytorycznego. 3. Sporządzanie rejestru VAT naliczonego, 4. Prawidłowe naliczanie, przygotowanie dokumentów do płatności i prowadzenie dokumentacji podatku od nieruchomości i wieczystego użytkowania gruntów, 5. Sporządzanie informacji o dokonanych kompensatach rozrachunków z kontrahentami, 6. Wystawienie faktur sprzedaży zewnętrznych i wewnętrznych, 7. Prowadzenie analitycznej ewidencji rozliczeń międzyokresowych i uzgadnianie jej z CUK, 8. Sporządzanie oświadczeń o zamknięciu okresu rozliczeniowego w poszczególnych obszarach księgowych, 9. Przekazywanie dokumentów księgowych do CUK w celu archiwizacji, 10. Sporządzanie i przekazywanie do CUK wymaganej dokumentacji księgowej w celu zapewnienie prawidłowej obsługi ksiąg rachunkowych Oddziału, 11. Koordynacja przebiegu procesów Workflow w Oddziale, 12. Księgowanie żądań zaliczek rachunku bieżącego i ZFŚS, 13. Planowanie zapotrzebowania na środki pieniężne w Oddziale, 14. Weryfikacja rozliczeń kart płatniczych, współpraca z bankiem w zakresie obsługi kart płatniczych, 15. Koordynacja prac w zakresie tworzenia i aktualizacji biblioteki odbiorców i dostawców, 16. Analiza, rozliczanie i uzgadnianie w zakresie rozrachunków z dostawcami, 17. Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, 18. Kontrola i weryfikacja raportów kasowych, 19. Sporządzanie poleceń zapłaty i wpłat do kasy, 20. Sporządzanie informacji o kosztach wydziałowych, 21. Współpraca z audytorem i organami kontroli zewnętrznej i wewnętrznej, 22. Potwierdzanie obrotów i sald z kontrahentami, 23. Prowadzenie ewidencji zużycia paliw, energii elektrycznej i cieplnej do wyliczenia opłat z tytułu ochrony środowiska i sporządzania sprawozdań statystycznych, 24. Rozliczanie zaliczek gotówkowych na drukach standardowych, 25. Prowadzenie ewidencji niskocennych składników majątkowych, 26. Kontrolowanie poprawności sporządzenia dokumentów: OT, LT, ZM, PT związanych z zakupami i ruchem środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych 27. Prowadzenie ewidencji zużycia paliw, energii elektrycznej, energii cieplnej w celu sporządzenia sprawozdań statystycznych sporządzanych przez Oddział Wymagania: Minimalne: - Wykształcenie: magister o kierunku ekonomia lub pokrewny - Wymagany staż: 10 lat dyplom ukończenia studiów Dodatkowe: znajomość zasad rachunkowości i kwalifikacji kosztowej dokumentów księgowych - znajomość ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych - kursy z zakresu przepisów prawa podatkowego z zaktresu CIT, VAT, PIT, podatku od nieruchomości - znajomość rozliczania podróży służbowych - znajomość systemu SAP - znajomość pakietu Ms Office Szczegóły oferty znajdziecie TUTAJ

Zobacz również

Przegląd kwietnia w Krynicy Morskiej

Przegląd kwietnia w Krynicy Morskiej

Przegląd kwietnia w Toszku

Przegląd kwietnia w Toszku

Polecamy

Pijesz wino po opalaniu? Czeka cię długie życie

Pijesz wino po opalaniu? Czeka cię długie życie

Na czym dorobiła się Joanna Przetakiewicz? Prawniczka zarobiła krocie na tym biznesie

Na czym dorobiła się Joanna Przetakiewicz? Prawniczka zarobiła krocie na tym biznesie

Pijesz wodę prosto z butelki? Uważaj! Może się dla ciebie źle skończyć

Pijesz wodę prosto z butelki? Uważaj! Może się dla ciebie źle skończyć