Praca w KGHM. Dziesiątki nowych ofert na przełomie roku [LISTA]
Główny Specjalista ds Rozliczeń Księgowo-Finansowych
Główny Specjalista ds Rozliczeń Księgowo-Finansowych Miejsce pracy: Lubin Komórka organizacyjna: FK Dział Rozliczeń Księgowych i Finansowych Zakres obowiązków: 1. Współpraca z komórkami merytorycznymi w zakresie prawidłowego sporządzania metryk dla dokumentów, w tym kontrola formalno – rachunkowa dokumentów księgowych, metryk kosztowych, księgi głównej, środków trwałych. 2. Kontrola obiegu dokumentów zakupowych wewnątrz Oddziału i dbałości o terminowy zwrot dokumentów do księgowości z opisu merytorycznego. 3. Sporządzanie rejestru VAT naliczonego, 4. Prawidłowe naliczanie, przygotowanie dokumentów do płatności i prowadzenie dokumentacji podatku od nieruchomości i wieczystego użytkowania gruntów, 5. Sporządzanie informacji o dokonanych kompensatach rozrachunków z kontrahentami, 6. Wystawienie faktur sprzedaży zewnętrznych i wewnętrznych, 7. Prowadzenie analitycznej ewidencji rozliczeń międzyokresowych i uzgadnianie jej z CUK, 8. Sporządzanie oświadczeń o zamknięciu okresu rozliczeniowego w poszczególnych obszarach księgowych, 9. Przekazywanie dokumentów księgowych do CUK w celu archiwizacji, 10. Sporządzanie i przekazywanie do CUK wymaganej dokumentacji księgowej w celu zapewnienie prawidłowej obsługi ksiąg rachunkowych Oddziału, 11. Koordynacja przebiegu procesów Workflow w Oddziale, 12. Księgowanie żądań zaliczek rachunku bieżącego i ZFŚS, 13. Planowanie zapotrzebowania na środki pieniężne w Oddziale, 14. Weryfikacja rozliczeń kart płatniczych, współpraca z bankiem w zakresie obsługi kart płatniczych, 15. Koordynacja prac w zakresie tworzenia i aktualizacji biblioteki odbiorców i dostawców, 16. Analiza, rozliczanie i uzgadnianie w zakresie rozrachunków z dostawcami, 17. Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, 18. Kontrola i weryfikacja raportów kasowych, 19. Sporządzanie poleceń zapłaty i wpłat do kasy, 20. Sporządzanie informacji o kosztach wydziałowych, 21. Współpraca z audytorem i organami kontroli zewnętrznej i wewnętrznej, 22. Potwierdzanie obrotów i sald z kontrahentami, 23. Prowadzenie ewidencji zużycia paliw, energii elektrycznej i cieplnej do wyliczenia opłat z tytułu ochrony środowiska i sporządzania sprawozdań statystycznych, 24. Rozliczanie zaliczek gotówkowych na drukach standardowych, 25. Prowadzenie ewidencji niskocennych składników majątkowych, 26. Kontrolowanie poprawności sporządzenia dokumentów: OT, LT, ZM, PT związanych z zakupami i ruchem środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych 27. Prowadzenie ewidencji zużycia paliw, energii elektrycznej, energii cieplnej w celu sporządzenia sprawozdań statystycznych sporządzanych przez Oddział Wymagania: Minimalne: - Wykształcenie: magister o kierunku ekonomia lub pokrewny - Wymagany staż: 10 lat dyplom ukończenia studiów Dodatkowe: znajomość zasad rachunkowości i kwalifikacji kosztowej dokumentów księgowych - znajomość ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych - kursy z zakresu przepisów prawa podatkowego z zaktresu CIT, VAT, PIT, podatku od nieruchomości - znajomość rozliczania podróży służbowych - znajomość systemu SAP - znajomość pakietu Ms Office Szczegóły oferty znajdziecie TUTAJ