Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Praca w KGHM. Dziesiątki nowych ofert na przełomie roku [LISTA]

Mateusz Różański
Miejsce pracy: Lubin
Komórka organizacyjna: DJ

Zakres obowiązków:
- nadzór nad funkcjonowaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ),
- nadzór nad aktualnością dokumentacji ZSZ, 
- nadzór i organizacja zewnętrznych audytów,
- zapewnienie zgodności ZSZ z wymaganiami norm systemowych i aktualizacja wymagań systemowych w przypadku nowego wydania norm,
- zarządzanie programem audytów wewnętrznych, 
- zlecenie pracownikom Spółki realizację działań korekcyjnych lub korygujących w celu wyeliminowania niezgodności i zdarzeń mogących wywołać niezgodności systemowe,
- organizacja i dokumentowanie przeglądów ZSZ oraz zlecanie pracownikom Spółki opracowania niezbędnych informacji do przeprowadzenia przeglądu,
- przedstawianie sprawozdań Zarządowi Spółki dotyczących funkcjonowania ZSZ oraz informowanie o zidentyfikowanych niezgodnościach i problemach mogących je spowodować,
- ocena skuteczności zrealizowanych korekcji i działań korygujących,
- nadzór nad realizacją działań doskonalących wynikających z przyjętych planów doskonalenia, 
- nadzór nad funkcjonowaniem wytycznych z zakresu bezpieczeństwa informacji,
- aktualizacja dokumentacji bezpieczeństwa informacji, zgodnie z aktualnymi aktami prawnymi i innymi wymaganiami,
- bieżące monitorowanie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem informacji, 
- przeprowadzanie postępowania wyjaśniającego w przypadku wystąpienia incydentów wpływających na bezpieczeństwo informacji w Spółce,
- reprezentowanie Spółki na zewnątrz w sprawach dotyczących ZSZ w zakresie nie rodzącym zobowiązań finansowych, między innymi współpraca z jednostkami certyfikującymi i Polskim Centrum Akredytacji, 
- opiniowanie wewnętrznych aktów normatywnych za zgodność z obowiązującym ZSZ,
- współpraca i ocena działania wszystkich komórek organizacyjnych w zakresie funkcjonowania i doskonalenia ZSZ,
- aktualizacja wiedzy z zakresu funkcjonowania ZSZ oraz planowanie szkoleń dla pracowników Spółki z zakresu ZSZ, w szczególności dla audytorów wewnętrznych, 
- aktualizacja wewnętrznej strony intranetowej.

Wymagania:
Minimalne:
- Wykształcenie: licencjat
- Wymagany staż: 4 lata
Ukończone i poświadczone szkolenia:
1. Wymagania systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISO 27001),
2. Auditor wewnętrzny zintegrowanego systemu zarządzania (ISO 9001, ISO 14001 i PN-N 18001),
3. Wymagania systemu zarządzania jakością (ISO 9001), systemu zarządzania środowiskowego (ISO14001) oraz zarządzania bhp (PN-N 18001 / OHSAS).

Dodatkowe:
- Ok. 4 lata pracy na stanowisku związanym z nadzorowaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania.
- Ok. 10 przeprowadzonych audytów wewnętrznych z zakresu zintegrowanego systemu zarządzania i systemu zarządzania laboratorium oraz doświadczenie w zarządzaniu programami audytów wewnętrznych i grupą auditorów wewnętrznych.
- Pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji / Inspektora Ochrony Danych przez min. 1 rok.
- Biegła znajomość MS Office oraz podstaw html w celu aktualizacji wewnętrznej strony intranetowej.

Dodatkowe szkolenia:
1. Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO 27001,
2. Wymagania Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO),
3. Wymagania prawne z zakresu środowiskowego oraz bhp dla audytorów wewnętrznych,
4. System zarządzania laboratorium zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 17025:2018-02,
5. Auditor wewnętrzny w laboratorium.
Ok. 4 lata pełnienie funkcji kierownika ds. jakości w laboratorium badawczym.

Szczegóły oferty znajdziecie TUTAJ
Miejsce pracy: Lubin Komórka organizacyjna: DJ Zakres obowiązków: - nadzór nad funkcjonowaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ), - nadzór nad aktualnością dokumentacji ZSZ, - nadzór i organizacja zewnętrznych audytów, - zapewnienie zgodności ZSZ z wymaganiami norm systemowych i aktualizacja wymagań systemowych w przypadku nowego wydania norm, - zarządzanie programem audytów wewnętrznych, - zlecenie pracownikom Spółki realizację działań korekcyjnych lub korygujących w celu wyeliminowania niezgodności i zdarzeń mogących wywołać niezgodności systemowe, - organizacja i dokumentowanie przeglądów ZSZ oraz zlecanie pracownikom Spółki opracowania niezbędnych informacji do przeprowadzenia przeglądu, - przedstawianie sprawozdań Zarządowi Spółki dotyczących funkcjonowania ZSZ oraz informowanie o zidentyfikowanych niezgodnościach i problemach mogących je spowodować, - ocena skuteczności zrealizowanych korekcji i działań korygujących, - nadzór nad realizacją działań doskonalących wynikających z przyjętych planów doskonalenia, - nadzór nad funkcjonowaniem wytycznych z zakresu bezpieczeństwa informacji, - aktualizacja dokumentacji bezpieczeństwa informacji, zgodnie z aktualnymi aktami prawnymi i innymi wymaganiami, - bieżące monitorowanie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem informacji, - przeprowadzanie postępowania wyjaśniającego w przypadku wystąpienia incydentów wpływających na bezpieczeństwo informacji w Spółce, - reprezentowanie Spółki na zewnątrz w sprawach dotyczących ZSZ w zakresie nie rodzącym zobowiązań finansowych, między innymi współpraca z jednostkami certyfikującymi i Polskim Centrum Akredytacji, - opiniowanie wewnętrznych aktów normatywnych za zgodność z obowiązującym ZSZ, - współpraca i ocena działania wszystkich komórek organizacyjnych w zakresie funkcjonowania i doskonalenia ZSZ, - aktualizacja wiedzy z zakresu funkcjonowania ZSZ oraz planowanie szkoleń dla pracowników Spółki z zakresu ZSZ, w szczególności dla audytorów wewnętrznych, - aktualizacja wewnętrznej strony intranetowej. Wymagania: Minimalne: - Wykształcenie: licencjat - Wymagany staż: 4 lata Ukończone i poświadczone szkolenia: 1. Wymagania systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISO 27001), 2. Auditor wewnętrzny zintegrowanego systemu zarządzania (ISO 9001, ISO 14001 i PN-N 18001), 3. Wymagania systemu zarządzania jakością (ISO 9001), systemu zarządzania środowiskowego (ISO14001) oraz zarządzania bhp (PN-N 18001 / OHSAS). Dodatkowe: - Ok. 4 lata pracy na stanowisku związanym z nadzorowaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania. - Ok. 10 przeprowadzonych audytów wewnętrznych z zakresu zintegrowanego systemu zarządzania i systemu zarządzania laboratorium oraz doświadczenie w zarządzaniu programami audytów wewnętrznych i grupą auditorów wewnętrznych. - Pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji / Inspektora Ochrony Danych przez min. 1 rok. - Biegła znajomość MS Office oraz podstaw html w celu aktualizacji wewnętrznej strony intranetowej. Dodatkowe szkolenia: 1. Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO 27001, 2. Wymagania Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), 3. Wymagania prawne z zakresu środowiskowego oraz bhp dla audytorów wewnętrznych, 4. System zarządzania laboratorium zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 17025:2018-02, 5. Auditor wewnętrzny w laboratorium. Ok. 4 lata pełnienie funkcji kierownika ds. jakości w laboratorium badawczym. Szczegóły oferty znajdziecie TUTAJ Piotr Krzyżanowski
Nowy rok to świetny czas na zmianę pracy. Chcielibyście pracować w jednej z największych firm w kraju? KGHM nieprzerwanie prowadzi rekrutację. Na przełomie roku czeka na Was kilkadziesiąt ofert. Oto najciekawsze z nich.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Praca w KGHM. Dziesiątki nowych ofert na przełomie roku [LISTA] - Legnica Nasze Miasto

Wróć na legnica.naszemiasto.pl Nasze Miasto