W dniu 2 listopada w godzinach 8.00 – 15.00 dostępne będzie dla klientów Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS pod numerami:
22 560-16-00 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych)
lub 801-400-987 (z telefonów stacjonarnych).
Jak już podawaliśmy wcześniej, Centrum telefoniczne to jeden z elementów nowej Platformy Usług Elektronicznych (PUE) uruchomionej przez zakład w czerwcu br.
Za pośrednictwem centrum można uzyskać dostęp do informacji w sprawach: świadczeń emerytalno – rentowych, zasiłków, ubezpieczeń społecznych, obsługi programu „Płatnik”, obsługi PUE.
Oferta Centrum zastąpiła infolinie: Płatnik oraz Moja składka, które w związku z uruchomieniem COT zostały wyłączone.
Krzysztof Bosak i Anna Bryłka przyjechali do Leszna
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?