Praca w Mercedesie na Dolnym Śląsku. Dziesiątki ofert czekają [LISTA OFERT GRUDZIEŃ 2018]
Lider zarządzania reklamacjami
Lider zarządzania reklamacjami oferujemy - pracę w globalnej firmie z branży automotive - stabilne zatrudnienie - zatrudnienie bezpośrednio w Mercedes - Benz Manufacturing Poland - możliwość zdobycia doświadczenia w firmie wyznaczającej trendy w technologii zadania - zapewnienie dostępności zgodnych komponentów na linie montażowe - analiza czy problemy są spowodowane przez części dostarczane przez dostawców - gromadzenie dowodów i dokumentowanie niezgodności celem powiadomienia dostawcy - codzienny udział w spotkaniach produkcyjnych - codzienna współpraca i wsparcie zewnętrznego usługodawcy w celu usprawnienia procesu zarządzania reklamacjami - udział w spotkaniach z zewnętrznym usługodawcą oraz z dostawcami - tworzenie i wdrażanie nowych koncepcji i procesów celem usprawnienia metodyki natychmiastowych działań korygujących - reprezentowanie własnego obszaru kompetencji podczas audytów zarówno klientów zewnętrznych jak i wewnętrznych - wymiana doświadczeń z innymi liderami zarządzania reklamacjami z pozostałych fabryk w Daimler AG - raportowanie do menedżera ds. zarządzania reklamacjami - spełnienie wyznaczonych celów i zapewnienie standardów jakości oczekujemy - wykształcenia min. średniego technicznego lub szkolenia zawodowego w obszarze jakości - minimum rocznego doświadczenia w obszarze zarządzania reklamacjami - doświadczenia w stosowaniu metodyki 8D - doświadczenia w firmie produkcyjnej - umiejętności obsługi komputera - podstawowej znajomości rysunku technicznego - umiejętności obsługi przyrządów pomiarowych - podstawowej znajomości języka angielskiego ( mile widziana znajomość języka niemieckiego) - umiejętności pracy w zespole - chęci do nauki - poczucia odpowiedzialności, samodzielności i elastyczności - zaangażowania i wysokiego stopnia proaktywności