Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
3 z 13
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Specjalista-Operator Service Desk

Miejsce pracy:...

Praca w KGHM - najnowsze oferty [KWIECIEŃ 2019]

Specjalista-Operator Service Desk

Specjalista-Operator Service Desk

Miejsce pracy: Polkowice Komórka organizacyjna: Dział Service Desk Zakres obowiązków: Rejestrowanie zgłoszeń napływających od użytkowników systemu teleinformatycznego. Informowanie użytkownika o decyzjach i stanie prac nad jego zgłoszeniem. Dokonywanie klasyfikacji zgłoszeń napływających od użytkowników systemu teleinformatycznego. Kierowanie zgłoszeń do odpowiednich grup 2, 3 linii wsparcia. Koordynowanie prac nad zgłoszeniami serwisowymi drugiej i kolejnych linii wsparcia. Zamykanie i weryfikacja zamknięcia zgłoszeń serwisowych. Realizacja zadań przypisanych przez kierownika działu rejestrowanych w systemie HP OV SD. Informowanie użytkowników o planowanych zmianach w dostępności usług. Obsługa zgłoszeń użytkowników zgodnie z zakresem zgłoszeń obsługiwanych przez Konsultanta Centrum Wsparcia COPI. Wykonywanie obowiązków zgodnie z procedurami PG.06, PG.07, PG.04 oraz PG.09 w zakresie zgodnym z powierzonymi obowiązkami. W przypadku stwierdzenia występowania wirusa podejmowanie działań w celu jego usunięcia, jeśli nie dokonał tego automatycznie program antywirusowy i poinformowanie o tym Administratora BT zgodnie z określoną procedurą. Doradztwo użytkownikom stacji roboczych w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego. Bieżąca znajomość sprzętu komputerowego dopuszczonego do stosowania w systemach teleinformatycznych w KGHM Polska Miedź S.A. Bieżąca znajomość oprogramowania dopuszczonego do stosowania w systemach teleinformatycznych w KGHM Polska Miedź S.A. Wykonywanie i przekazywanie do kierownika działu raportów ze stanu zarejestrowanych i wykonanych we własnym zakresie zgłoszeń i zadań. Wymagania: Minimalne: Wykształcenie: średnie o kierunku techniczny lub ogólny Przeglądowa wiedza w zakresie sprzętu IT, oprogramowania systemowego i biurowego Umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów z zakresu IT Znajomość procesów wsparcia usług IT (IT Service Support) Podstawy znajomości ITIL Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych zgodnie z przyjętymi standardami Call Center Preferowana bardzo dobra komunikatywność i wysoka kultura osobista Wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Pozytywne nastawienie do pracy, umiejętność koncentracji i skupienia Umiejętność pracy w zespole oraz radzenia sobie w sytuacjach stresujących Język Angielski na poziomie B1 Dodatkowe: Wykształcenie: inżynier informatyk, elektronik, automatyk lub pokrewne Wymagany staż pracy: minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia usług IT i pracy z użytkownikiem końcowym Znajomość zagadnień z zakresu Call Center – obsługa Język Hiszpański na poziomie A1 Jak aplikować? KLIKNIJ TUTAJ I ZOBACZ

Zobacz również

Wypadek pod Krakowem. Dachował samochód osobowy

Wypadek pod Krakowem. Dachował samochód osobowy

Marta Domachowska i Jerzy Janowicz wzięli ślub. Na weselu bawiła się Radwańska

Marta Domachowska i Jerzy Janowicz wzięli ślub. Na weselu bawiła się Radwańska

Polecamy

Przecieki na maturze 2024. Pytania niejawne zostaną ujawnione?

Przecieki na maturze 2024. Pytania niejawne zostaną ujawnione?

Botwinka z ziemniakami. Z przepisu mojej mamy wychodzi idealna!

Botwinka z ziemniakami. Z przepisu mojej mamy wychodzi idealna!

Profesor zaniepokojony zmianami w polskiej edukacji. Idziemy w złym kierunku

Profesor zaniepokojony zmianami w polskiej edukacji. Idziemy w złym kierunku