Oferty pracy w KGHM - miedziowy gigant poszukuje osób na te stanowiska [LISTA]
Starszy specjalista ds. kontroli wewnętrznej, bezpieczeństwa i przeciwdziałania stratom (ZW)
Miejsce pracy: KGHM ZANAM S.A. Komórka organizacyjna: Dział Kontroli Wewnętrznej, Bezpieczeństwa i Przeciwdziałania Stratom (ZW) Zakres obowiązków: 1. Realizacja zadań w zakresie kontroli wewnętrznej, bezpieczeństwa, etyki, antykorupcji, przeciwdziałania stratom, ochrony fizycznej i technicznej, bezpieczeństwa i transparentności łańcucha dostaw. 2. Prowadzenie czynności wyjaśniających i kontroli wewnętrznych. 3. Sporządzanie Planu kontroli wewnętrznych. 4. Realizacja planowych i doraźnych kontroli wewnętrznych, zgodnie z obowiązującymi regulaminami w ww. obszarach. 5. Formułowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz monitorowanie ich realizacji. 6. Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w podejmowaniu działań wynikających z zaleceń kontroli wewnętrznych i zewnętrznych, w celu opracowania skutecznych rozwiązań i modyfikacji istniejących procedur. 7. Inicjacja i podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia sprawności i skuteczności kontroli wewnętrznej. 8. Sporządzanie dokumentacji niezbędnej w procesie rozliczania zadań. 9. Współpraca z Departamentem Bezpieczeństwa i Przeciwdziałania Stratom KGHM Polska Miedź S.A. 10. Inne zadania zlecone przez przełożonego, a nie ujęte w zakresie obowiązków i czynności, a wchodzące w zakres kompetencji Wydziału Kontroli Wewnętrznej, Bezpieczeństwa i Przeciwdziałania Stratom. OFERUJEMY: 1. Stabilne zatrudnienie w dużej firmie. 2. Przejrzyste warunki zatrudnienia. 3. Atrakcyjny system premiowania. 4. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 5. Możliwość rozwoju oraz zdobycia dodatkowych kwalifikacji i uprawnień. 6. Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego. 7. Dofinansowanie do zorganizowanych dojazdów pracowniczych. 8. Dodatkowe wynagrodzenie tzw. „Barbórkowe”. 9. Preferencyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie. 10. Abonamentową opiekę medyczną (również dla rodziny). 11. Przyjazną atmosferę w pracy. 12. Bogaty pakiet socjalny m.in.: - karty sportowo-rekreacyjne MultiSport, - świadczenie wypoczynkowe tzw. „wczasy pod gruszą”, - integracyjne imprezy sportowo-rekreacyjne, - pożyczki na cele mieszkaniowe, - dofinansowanie do wycieczek i kolonii dla dzieci. Wymagania: Minimalne: Wykształcenie: licencjat o kierunku ekonomia lub finanse - rachunkowość, controlling, kontrola wewnętrzna, Wymagany staż: 5 lat Ukończone szkolenia z zakresu kontroli wewnętrznej, audytu, rachunkowości, controllingu. Biegła znajomość pakietu MS Office. Prawo jazdy kat. B. Min. 5 lat doświadczenia zawodowego na zbliżonym stanowisku lub na stanowisku związanym z obszarem controllingu, rachunkowości. Odporność na stres. Umiejętność pracy pod presją czasu. Umiejętność analitycznego myślenia. Konsekwencja w dążeniu do celu i realizacji zadań. Język Angielski na poziomie B1 Dodatkowe: Znajomość programu Microsoft Dynamics AX będzie dodatkowym atutem. Znajomość programu SAP Ariba będzie mile widziana.