Najnowsze oferty pracy w KGHM. Kilkadziesiąt wakatów czeka!
Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Lubin Komórka organizacyjna: Biuro Zarządu Zakres obowiązków: - zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy Biura Zarządu i bieżąca obsługa Biura Spółki, - przygotowywanie dokumentów, projektów umów, prezentacji i notatek, - obsługa administracyjna Biura w kwestiach organizacyjnych, obiegu dokumentów i korespondencji, dystrybucję oraz archiwizację dokumentów, koordynację obsługi pocztowej/kurierskiej, - dbałość o sprawny i terminowy przepływ informacji związany z korespondencją Spółki, - przygotowywanie raportów, analiz, zestawień na potrzeby Zarządu Spółki, - organizacja spotkań firmowych i biznesowych, planowanie podróży, - obsługa gości biura Zarządu, - organizacja pracy Biura oraz ogólne wsparcie wszystkich komórek organizacyjnych Spółki, w tym w organizacji meczu - budowanie pozytywnego wizerunku firmy, - wsparcie i współpraca na poziomie Spółka – Grupa Kapitałowa KGHM - inne prace związane z codzienną działalnością administracyjną Biura Zarządu, - wykonywanie innych poleceń Zarządu i przełożonego wynikających z potrzeb Spółki w ramach zadań związanych z obsługą Biura Zarządu Wymagania: Minimalne: Wykształcenie: magister wyższe o kierunku administracja Wymagany staż: 12 miesięcy wykształcenie wyższe bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel oraz Power Point doskonała umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych znajomość języka angielskiego mile widziana bardzo dobra organizacja pracy własnej: terminowość, rzetelność, elastyczność, umiejętność priorytetyzacji i monitorowania przebiegu powierzonych zadań, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, samodzielność w realizacji powierzonych zadań umiejętność pracy pod presją odporność na stres nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista prawo jazdy kat. B