![Specjalista HR ds. czasu pracy
Zakres obowiązków
·...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/9c/b2/5d8e9c324490a_o_large.jpg)
Mercedes pod Jaworem rekrutuje. Zobacz kogo szukają i co oferują [LISTA]
Specjalista HR ds. czasu pracy
Specjalista HR ds. czasu pracyZakres obowiązków · Prowadzenie całości zagadnień związanych z ewidencją czasu pracy w firmie produkcyjnej. · Bieżące monitorowanie danych w systemie, dotyczących czasu pracy oraz jego rozliczanie. · Wprowadzanie urlopów, zwolnień lekarskich oraz innych nieobecności do systemu kadrowo – płacowego. · Rozliczanie nadgodzin zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Pracy. · Wspieranie przygotowania listy płac pod kątem rozliczania czasu pracy. · Weryfikacja danych w systemie i archiwizacja dokumentacji. · Przygotowywanie materiałów i prowadzenie szkoleń w zakresie czasu pracy. · Stała praca nad wzrostem wydajności organizacji poprzez proponowanie najbardziej efektywnych, nowoczesnych rozwiązań organizacji pracy, zapewniających wysoką motywację pracowników, rozwój talentów, równe traktowanie i pozostających w zgodzie z kulturą organizacji. · Współpraca z partnerami społecznymi w organizacji w powyższych tematach. · Przygotowywanie opracowań, prognoz oraz raportów cyklicznych i ad hoc na potrzeby Zarządu, a także działów HR w Polsce oraz w Niemczech. Chęć podjęcia współpracy na umowę na czas określony. Wymagania · Wykształcenie wyższe - kierunek ekonomia, finanse, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi. · Co najmniej trzyletnie doświadczenie na tożsamym stanowisku w Dziale Personalnym. · Bardzo dobra teoretyczna i praktyczna znajomość przepisów prawa pracy z obszaru regulacji ustawowych dla czasu pracy w różnych systemach. ·Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel i Power Point. · Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego. · Samodzielność, orientacja na osiąganie celów, umiejętność pracy w zespole i pracy projektowej. · Wysokie standardy etyczne i moralne, rzetelność i odpowiedzialność.