Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Klienci narzekają na opóźnione dostawy paczek z DHL Kowale. Firma odpowiada na zarzuty

Maciej Pietrzak
Maciej Pietrzak
Okres przedświąteczny to tradycyjnie najgorętszy czas dla firm kurierskich. W ostatnich dniach do naszej redakcji trafiło wiele uwag dotyczących braku dotrzymywania terminów dostawy przesyłek przez punkt DHL w Kowalach. - Do szczytu przedświątecznego przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy i do tej pory nie odnotowaliśmy wielu zgłoszeń reklamacyjnych, mając na względzie skalę prowadzonej działalności - bronią się przedstawiciele firmy.

- Mieszkam w Śródmieściu Gdańska, a moja zamówiona na początku grudnia paczka przyszła 10 dni po terminie. To nie pierwszy taki przypadek. Mam wrażenie, że punkt DHL w Kowalach ma duży problem - pisze nasz Czytelnik, pan Patryk.

- Kurierzy wrzucają awizo do skrzynki nie dzwoniąc do klienta. Strona internetowa DHL i ich promowanie usługi przekierowania do Żabki czy innego punktu nie działają. Jedyne miejsce przekierowania do punkt na Kowalach. Terminowość pozostawia również wiele do życzenia - to z kolei głos pana Jacka z profilu facebook'owego DHL Kowale.

Takich uwag w ostatnich dniach jest cała masa. Wielu klientów DHL z Pomorza obawia się, że przed Wigilią nie otrzyma prezentów zamówionych dla bliskich. Przedstawiciele firmy DHL Parcel zapewniają, że nie ma żadnych szczególnych problemów z punktem w Kowalach.

Do szczytu przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy i do tej pory nie odnotowaliśmy wielu zgłoszeń reklamacyjnych

- Co roku podczas szczytu paczkowego wolumen rośnie średnio o 40-60 proc., a w okresie tuż przed świętami wzrost ten sięga nawet 100 proc. To dla nas czas szczególnie intensywnej pracy, ale dokładamy wszelkich starań, by wszystkie przesyłki były doręczane na czas. W ramach przygotowań, usprawniamy procesy i zatrudniamy dodatkowych pracowników, corocznie szacunkowy plan to zwiększenie załogi o 30 proc. Dla zapewnienia sprawnej obsługi potrzebni są nie tylko kurierzy, ale także magazynierzy, operatorzy wózków widłowych, kierowcy transportów liniowych czy dostawcy. Codziennie w naszej jednostce w Kowalach sortujemy tysiące przesyłek, które następnie trafiają do naszych klientów. Do szczytu przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy i do tej pory nie odnotowaliśmy wielu zgłoszeń reklamacyjnych, mając na względzie skalę prowadzonej działalności. Chciałabym również zaznaczyć, że wszystkie opinie naszych klientów są dla nas bardzo ważne. Każdy, kto chce przekazać nam jakiekolwiek sugestie dotyczące naszych usług, może skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta DHL Parcel i, jeśli jest taka potrzeba, złożyć reklamację - odpowiada na zarzuty Magdalena Bugajło, dyrektor ds. Komunikacji i PR DHL Parcel.

Święta 2019

POLECAMY W NASZEMIASTO.PL:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto