Gra trwała cztery godziny, choć najszybsze ekipy ukończyły ją w dwie. Rywalizacja toczyła się na terenie całej Galerii Piastów - w środku nocy. Drzwi dla zawodników otworzyły się bowiem minute po północy. Zawodników było ok. 350 i do Legnicy przyjechali oni z najróżniejszych zakątków Polski.
Klimat zabawy osadzony był w świecie, w którym wirus przemieniający ludzi w zombie, powoli zaczyna panować nad światem. Galeria Szyfrów miała być jedyną bezpieczną strefą, ale jak się okazało i tutaj pojawił się wirus. Gracze musieli wykonać scenariusz podzielony na trzy etapy - dowiedzieć się gdzie rzeczywiście jest bezpieczna strefa (zadania podstawowe), odnaleźć drogę do tego miejsca (zadania dodatkowe) i odkryć szczepionkę na wirusa (punkty kontrolne).
Opinie? Sami przeczytajcie jak na imprezę zareagowali gracze...
Imprezę zorganizowała Składnica Szyfrów w partnerstwie z Galerią Piastów. Składnica Szyfrów na co dzień prowadzi swoje pokoje zagadek właśnie w Galerii Piastów. Na miejscu nie zabrakło również innych atrakcji, takich jak np. fotobudka FotoPstrykon, w której każdy zupełnie za darmo mógł wykonać sobie pamiątkowe zdjęcie.
Organizatorzy zadbali również o bezpieczeństwo zawodników - na miejscu byli ratownicy medyczni, studenci Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy, grupy rekonstrukcyjne i harcerze z Poczty Harcerskiej Azymut 95 Legnica.
DZIEŃ OTWARTY w Akademii Marynarki Wojennej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?