Wprowadzenie aplikacji “Mobilny Pasażer” zastąpi dotychczas funkcjonujący system, jakim jest iSMS, który działał już od kilku lat. Pasażerowie otrzymają nowoczesne narzędzie, dzięki czemu codzienne podróżowanie pociągami stanie się jeszcze łatwiejsze.
- System, z którego korzystaliśmy do niedawna wysyłał informację o utrudnieniach występujących na wszystkich liniach obsługiwanych przez Koleje Dolnośląskie. Nowa aplikacja pozwala spersonalizować alerty, pod kątem preferencji pasażera — mówi Piotr Rachwalski, prezes Kolei Dolnośląskich — Wszystkie informacje będą dostosowane do wybranej trasy, zakresu godzinowego, a także konkretnych dni tygodnia.
Nowa aplikacja informuje podróżnych o niespodziewanych opóźnieniach pociągów, zmianach w rozkładach jazdy, a także o utrudnieniach na trasie i komunikacji zastępczej. Wszystkie udostępniane informacje pochodzą bezpośrednio od przewoźnika. Oznacza to, że każdy pasażer otrzyma bieżące informacje, odpowiednio przefiltrowane dla konkretnych, interesujących go dni, godzin i tras. Aplikacja jest bezpłatna, dostępna w systemach iOS, Android oraz Windows.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?