7 ofert pracy biurowej w KGHM - miedziowy gigant poszukuje specjalistów!
Specjalista ds. budżetowania i analiz ekonomicznych - praca w Polkowicach
Miejsce pracy: KGHM ZANAM S.A Komórka organizacyjna: Wydział Budżetowania i Analiz Ekonomicznych (FB) Zakres obowiązków: 1. Współtworzenie planów strategicznych oraz budżetów Spółki. Monitoring realizacji założonych planów. 2. Opracowywanie analiz ekonomicznych dla poszczególnych Wydziałów oraz Spółki, interpretacja wyników ekonomicznych, przedstawianie propozycji usuwania zakłóceń oraz działań korygujących. 3. Opiniowanie umów, aktów normatywnych, wniosków składanych na posiedzenie Zarządu. 4. Współpraca przy sporządzaniu informacji dla Rady Nadzorczej i Nadzoru. 5. Przeprowadzanie analizy efektywności wniosków inwestycyjnych, oraz realizowanych przez Spółkę przedsięwzięć gospodarczych. 6. Opracowywanie sprawozdawczości oraz sporządzanie raportów. 7. Sporządzanie ankiet oraz meldunków dla GUS. OFERUJEMY: 1. Stabilne zatrudnienie w dużej firmie. 2. Przejrzyste warunki zatrudnienia. 3. Atrakcyjny system premiowania. 4. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 5. Możliwość rozwoju oraz zdobycia dodatkowych kwalifikacji i uprawnień. 6. Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego. 7. Dofinansowanie do zorganizowanych dojazdów pracowniczych. 8. Dodatkowe wynagrodzenie tzw. „Barbórkowe”. 9. Preferencyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie. 10. Abonamentową opiekę medyczną (również dla rodziny). 11. Przyjazną atmosferę w pracy. 12. Bogaty pakiet socjalny m.in.: - karty sportowo-rekreacyjne MultiSport, - świadczenie wypoczynkowe tzw. „Wczasy pod gruszą”, - integracyjne imprezy sportowo-rekreacyjne, - pożyczki na cele mieszkaniowe, - dofinansowanie do wycieczek i kolonii dla dzieci. Wymagania: Minimalne: Wykształcenie: magister lub studia podyplomowe o kierunku ekonomia lub rachunkowość. Wymagany staż: 2 lata Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku w obszarze controllingu lub księgowości. Dobra znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości, w tym rachunkowości zarządczej. Zaawansowana znajomość MS Office w zakresie programu EXCEL. Dobra znajomość programu WORD. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność pracy w zespole. Komunikatywność. Odporność na stres. Dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki. Dodatkowe: Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu funduszy unijnych oraz umiejętność przeprowadzania analizy opłacalności projektów z tym związanych. Mile widziana umiejętność tworzenia prezentacji w programie Power Point. Dodatkowym atutem będą ukończone kursy z zakresu controllingu. Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie B1.