MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 9
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Miejsce pracy: KGHM ZANAM S.A
Komórka organizacyjna: Wydział...
fot. Fot. Piotr Krzyzanowski/Polska Press Grupa

7 ofert pracy biurowej w KGHM - miedziowy gigant poszukuje specjalistów!

Specjalista ds. budżetowania i analiz ekonomicznych - praca w Polkowicach

Miejsce pracy: KGHM ZANAM S.A Komórka organizacyjna: Wydział Budżetowania i Analiz Ekonomicznych (FB) Zakres obowiązków: 1. Współtworzenie planów strategicznych oraz budżetów Spółki. Monitoring realizacji założonych planów. 2. Opracowywanie analiz ekonomicznych dla poszczególnych Wydziałów oraz Spółki, interpretacja wyników ekonomicznych, przedstawianie propozycji usuwania zakłóceń oraz działań korygujących. 3. Opiniowanie umów, aktów normatywnych, wniosków składanych na posiedzenie Zarządu. 4. Współpraca przy sporządzaniu informacji dla Rady Nadzorczej i Nadzoru. 5. Przeprowadzanie analizy efektywności wniosków inwestycyjnych, oraz realizowanych przez Spółkę przedsięwzięć gospodarczych. 6. Opracowywanie sprawozdawczości oraz sporządzanie raportów. 7. Sporządzanie ankiet oraz meldunków dla GUS. OFERUJEMY: 1. Stabilne zatrudnienie w dużej firmie. 2. Przejrzyste warunki zatrudnienia. 3. Atrakcyjny system premiowania. 4. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 5. Możliwość rozwoju oraz zdobycia dodatkowych kwalifikacji i uprawnień. 6. Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego. 7. Dofinansowanie do zorganizowanych dojazdów pracowniczych. 8. Dodatkowe wynagrodzenie tzw. „Barbórkowe”. 9. Preferencyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie. 10. Abonamentową opiekę medyczną (również dla rodziny). 11. Przyjazną atmosferę w pracy. 12. Bogaty pakiet socjalny m.in.: - karty sportowo-rekreacyjne MultiSport, - świadczenie wypoczynkowe tzw. „Wczasy pod gruszą”, - integracyjne imprezy sportowo-rekreacyjne, - pożyczki na cele mieszkaniowe, - dofinansowanie do wycieczek i kolonii dla dzieci. Wymagania: Minimalne: Wykształcenie: magister lub studia podyplomowe o kierunku ekonomia lub rachunkowość. Wymagany staż: 2 lata Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku w obszarze controllingu lub księgowości. Dobra znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości, w tym rachunkowości zarządczej. Zaawansowana znajomość MS Office w zakresie programu EXCEL. Dobra znajomość programu WORD. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność pracy w zespole. Komunikatywność. Odporność na stres. Dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki. Dodatkowe: Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu funduszy unijnych oraz umiejętność przeprowadzania analizy opłacalności projektów z tym związanych. Mile widziana umiejętność tworzenia prezentacji w programie Power Point. Dodatkowym atutem będą ukończone kursy z zakresu controllingu. Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie B1.

Zobacz również

Tygodniowy przegląd prasy w Skoczowie, (12.05-18.05.2024)

NOWE
Tygodniowy przegląd prasy w Skoczowie, (12.05-18.05.2024)

Tygodniowy przegląd prasy w Siemiatyczach, (12.05-18.05.2024)

NOWE
Tygodniowy przegląd prasy w Siemiatyczach, (12.05-18.05.2024)

Polecamy

Zamek Księcia Henryka to perła Karkonoszy. Odwiedź go, zanim pojawią się tłumy

Zamek Księcia Henryka to perła Karkonoszy. Odwiedź go, zanim pojawią się tłumy

Jak wakacyjny rejs, to tylko tam! Czekają na ciebie niezapomniane przygody

Jak wakacyjny rejs, to tylko tam! Czekają na ciebie niezapomniane przygody

Szukasz idealnej sukienki na wesele jako mama? Tylko spójrz na te cudowne kreacje!

Szukasz idealnej sukienki na wesele jako mama? Tylko spójrz na te cudowne kreacje!