Obsłużone zostały już pierwsze osoby. Klienci przybywali m. in. w sprawach: numerów PESEL, zaświadczeń o utracie dowodu osobistego, wydania dowodów osobistych, zameldowania, wpisu do ewidencji działalności gospodarczej czy wydania pozwolenia na sprzedaż alkoholu. Obsłużono ponad 150 osób.
Zobacz zdjęcia nowej siedziby wydziału
Od 30 listopada w nowej siedzibie będzie można załatwiać sprawy związane z transportem, a za tydzień – od 5 grudnia br. w Akademii Rycerskiej dostępny już będzie cały zakres usług administracyjnych, wykonywanych wcześniej w Ratuszu przez Wydział Spraw Obywatelskich i Referat Działalności Gospodarczej.
źródło: UM Legnica
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?