Najważniejszym obiektem w tej diecezji, odnawianym dzięki pieniądzom z Unii Europejskiej, jest barokowe sanktuarium w Krzeszowie. Ten obiekt pojawił się już w emitowanej w telewizji reklamie "Tajemniczy Dolny Śląsk".
Zobacz też: Legniczanie pojadą do Mediolanu
- Na efekty nie trzeba było długo czekać. Widać już więcej turystów, zwłaszcza indywidualnych, rodzin czy małych grup, np. znajomych, którzy przyjeżdżają do Krzeszowa - mówi Roman Sakowski. - To jest wprawdzie spot przygotowany przez urząd marszałkowski z okazji Euro 2012, ale pokazuje Krzeszów i przyciąga zwiedzających. Spoty promujące legnickie świątynie dopiero powstają.
W telewizyjnych reklamówkach pokazane będą zabytki sakralne m.in. Legnicy, Jeleniej Góry, Krzeszowa oraz te ze szklaków św. Jakuba czy cysterskiego.
- Chcemy pokazać jak największej liczbie osób piękne zabytki, dobra kultury, które znajdują się na terenie diecezji legnickiej - mówi ks. Piotr Duda, rzecznik diecezji.
Czy reklamy kościołów to dobra forma promocji, czy może strata pieniędzy? Czekamy na Wasze opinie
Zobacz też: W Legnicy upamiętnią katastrofę Smoleńską
Więcej na ten temat przeczytasz w Gazecie Wrocławskiej
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?