Nie jesteś w pełni zadowolony ze swojego zakupu? A może po prostu się rozmyśliłeś? Produkty kupione w polskich sklepach IKEA, zarówno na miejscu jak i zdalnie, możesz zwrócić w ciągu 365 dni od daty ich nabycia. O tym, czy produkty IKEA spełniają oczekiwania, można przekonać się we własnym domu. - Rozpakuj je i, gdy to konieczne, zmontuj - apelują przedstawiciele sklepu. - Jeśli czujesz, że będzie Ci się dobrze i wygodnie z nimi mieszkało – wspaniale! Jeśli nie – przywieź produkty do sklepu, a my zwrócimy ci kwotę, którą przeznaczyłeś na ich zakup.
Produkty można zwrócić nawet rok po zakupie.
Jak zwrócić produkty IKEA?
Do dokonania zwrotu potrzebny będzie dowód zakupu: oryginał paragonu kasowego, faktura VAT (papierowa albo w formie elektronicznej) lub Twoja karta IKEA FAMILY, jeśli dany zakup został zarejestrowany przy jej użyciu.
Kwota zwrotu może zostać obniżona, jeśli zwracany produkt był użytkowany w sposób wykraczający poza sprawdzenie, czy spełnia on swoje funkcje. Przykładem mogą tu być ślady użytkowania, takie jak: zabrudzenia, rysy, wgniecenia. W takiej sytuacji zastrzegamy sobie prawo do obniżenia wysokości zwracanej sumy lub nieprzyjęcia produktu.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?