Śniadania biznesowe organizowane przez Chrobrego Głogów dla sponsorów i partnerów stały się już tradycją. Celem spotkań jest budowanie długofalowych relacji pomiędzy członkami Klubu Biznesu z wykorzystaniem piłkarskiego potencjału naszego miasta. Chrobry Głogów poprzez swoje działania marketingowe i wynik sportowy wypracowuje ekwiwalent reklamowy rzędu 5 mln zł, a beneficjentami tego wyniku są wszyscy, którzy angażują się we współpracę z klubem i w niego inwestują.
- Chcemy, aby Klub Biznesu stał się także platformą kontaktową lokalnego głogowskiego biznesu poprzez którą będzie można nawiązać relacje z przedsiębiorcami skupionymi przy innych pierwszoligowych klubach piłkarskich w całej Polsce - mówi Alicja Męczyńska, specjalista ds. marketingu Chrobrego Głogów. - Ze spotkań koordynatorów klubów biznesu wynika, że jest bardzo duże zainteresowanie taką formą współpracy. Kluby z reguły są gwarantem rzetelności firm, z którymi na co dzień współpracują wpływając wzajemnie na wzmacnianie swoich marek. Naszym celem jest również, a może i przede wszystkim integracja przedsiębiorców w samym Głogowie. Chcemy, aby korzystali oni z potencjału marketingowego wynikającego z prowadzonej działalności: sukcesów pierwszego zespołu oraz grupy docelowej dla której dedykujemy cały program szkolenia dzieci i młodzież w postaci Akademii Piłki Nożnej. Ostatecznym celem jest budowanie tożsamości lokalnej i społeczności związanej z klubem.
Atmosfera spotkań pozwala na swobodne rozmowy biznesowe poprzedzone prezentacją firm, które wcześniej zawiązały formalną współpracę z Chrobrym
Głogów. Obecnie jest ponad 20 takich podmiotów gospodarczych reprezentujących szeroki przekrój branż, m.in. kosmetyczną, edukacyjną, budowlaną czy spożywczą. Ich przedstawiciele spotykali się ze sobą już czterokrotnie. Nie tylko w restauracji podczas standardowego śniadania biznesowego, ale też na statku Laguna, gdy uroczyście sumowano sezon piłkarski, czy w budynku byłego Kolegium Jezuickiego, kiedy to spotkanie miało noworoczny charakter, a prowadził je klubowy kapelan ks. kan. Stanisław Brasse. Różnorodna forma takich spotkań wpływa na relacje członków Klubu Biznesu i podejmowaną przez nich bezpośrednią współpracę.
- To potrzebne dla samego Głogowa. Sama wiem, że były pewne problemy z dotarciem do lokalnych przedsiębiorców. Dzięki Chrobremu mamy do tego okazję - powiedziała dyrektor kina Cinema 3D w Głogowie Magdalena Lorek.
- Widzimy swoje reklamy, ale nie znamy się. To okazja, by się poznać i porozmawiać, także o współpracy pomiędzy sobą, dodatkowo z korzyścią dla Chrobrego - powiedziała natomiast Joanna Dzwończyk-Sokalska z salonu urody
Zakątek Piękna.
W śniadaniach biznesowych uczestniczą także osoby zrzeszone w Klubie Mecenasów Sportu, które indywidualnie wspierają Chrobrego Głogów oraz firmy, które współpracują okazjonalnie przy realizacji konkretnych projektów.
Zapraszamy na kolejne spotkanie, które odbędzie się już 14 listopada o godz. 11:00 w restauracji Hotelu Qubus.. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt z Działem Marketingu Chrobrego Głogów:
Alicja Męczyńska
tel. służbowy 504 591 831
[email protected]
Więcej informacji o Klubie Biznesu Chrobrego Głogów znajduje się na stronie internetowej www.chrobry-glogow.pl/biznes
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?