Ze zmian zadowolony jest m.in. prezydent Legnicy, Tadeusz Krzakowski.
- Biuro powstało, by nasi klienci mogli korzystać ze sprawnej, kompetentnej i szybkiej obsługi we wszystkich indywidualnych sprawach – mówi prezydent Tadeusz Krzakowski. – Zabytkowa sala na parterze została nowocześnie urządzona i wyposażona. Posiada osiem stanowisk do rozmów z urzędnikami, którzy informują, w jaki sposób załatwić sprawę oraz przekazują niezbędne do tego wnioski i formularze.
W biurze (sala nr 5) zainstalowany jest nowoczesny system informacyjny i zarządzający ruchem klientów, oczekujących na załatwienie spraw. Przed wejściem do biura z biletomatu należy pobrać bilet do określonego stanowiska. Podchodzimy do niego po ukazaniu się na ekranie numeru biletu i po informacji tonowej. Osoby niepełnosprawne (głuchoniemi) są obsługiwane przez tłumacza języka migowego za pośrednictwem komunikatora „skype”.
W biurze utworzono stanowiska do obsługi najbardziej newralgicznych wydziałów Urzędu Miasta: zdrowia i spraw społecznych, infrastruktury komunalnej, finansowy, środowiska i gospodarowania odpadami oraz administracyjno-gospodarczy. Do ich zadań należy bezpośrednia obsługa klienta, czyli przyjmowanie i wydawanie wniosków, pomoc w ich wypełnianiu oraz udzielanie możliwie wyczerpującej informacji z każdej kategorii spraw.
Jakie są wczesne objawy boreliozy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?